Stránky

čtvrtek 8. března 2012

Friends

Moc zkušeností s focením lidí nemám - možná jsem se vždycky trošku obával toho, že dotyčný bude čekat nějaký dechberoucí výsledky. Jenže teď už jsem velkej a ničeho se nebojím ;) Začal jsem na  kamarádovi Tomovi - a nutno říct, že mě to hodně ulehčil - je to modelka v klučičím těle :D udělal všechno co jsem řekl a nad větou - strč si trávu do huby, se ani nepozastavil ani vteřinu!


Kousek nad Jinačkama - foceno na ohnisko 70mm

trošku poladěný křivky a kontrast

S Eliškou to bylo uplně opačně - větší odpor k focení než ona má málokdo 

ohnisko 70 mm a tamronův fialovej odlesk :/
Borec na  konec je Honza - kamarád a profesionální fotograf od něhož se toho plánuju ještě hodně naučit. Na fotce je zrovna při práci. Chtěl po mě nějaký backstage fotky - neodolal jsem už z toho důvodu, že jsem chtěl omrknout ten luxusní full-frame přístroj co drží (Nikon D700)



Žádné komentáře:

Okomentovat